Domingo is een Man die op zoek is naar ik ben zeer open-minded en sta voor bijna alles open, ik probeer graag nieuwe dingen uit in mijn leven. ~ Dating Advertenties

Domingo is een Man die op zoek is naar ik ben zeer open-minded en sta voor bijna alles open, ik probeer graag nieuwe dingen uit in mijn leven.


Domingo is een Man die op zoek is naar:

ik ben zeer open-minded en sta voor bijna alles open, ik probeer graag nieuwe dingen uit in mijn leven.,

Domingois geboren in het jaar
1989
en Domingo omschrijft zichzelf als volgt:

23 jaar, op zoek naar plezier, veelzijdig, open-minded, ... Weet niet goed wat te zeggen. Als je iets wil weten, vraag je het maar...

Domingo
is op zoek naar een vrouw
een koppel
twee vrouwen

Ter informatie geeft Domingo nog zijn/haar voorkeuren en waar hij/zij op zoek naar is:

klassieke dating
uitgaan
one night stand
vaste relatie
experimenteren
seksdating


Indien je ervan overtuigd bent dat Domingo je ideale date is, neem dan contact op via het onderstaande e-mailadres:

domingo_66@live.com

Nog enkele opmerkingen die Domingo met jullie wil delen:


0 reacties: